khai&noniey

Monday, 18 February 2013

selamat hari raya


hai .. jumpa lagi .SELAMAT HARI RAYA .. hehe .. guys nak thu tak ..esok kita puasa bongsu kn ..last puasa kan..soo ..dengan bangga nya esok jugak genap hubungan kami selama 6bulan ..masih diawl perhubungan.. tapi pehh ..byk kli jugk gduh .. huu ..nk mnje2 .. byk ugk la dugaan kan .. macam2 yg terjadi .. tapi kami berdua tetap bersatu hati dan saling menyanyangi antara stu sama lain .. kmi ikat hati masing2 taw .. kan bie .. mohd khairul nizam saya nur syafiqah sangat yg teramat sgt pada awk bie !!!!!


comel kan hubby noniey .. manje je dea time nieh.. i'm fall in love for one again with my beloved hubby ! ..
and ATTENTION !!!!!
sapa yang berani kacau hubungan aku ..bersiap sedia lah kepala korang bawah kaki aku
BE ALERT !! OKAY !!
tak kisah la korang bekas awek dea ke.. bekas kawn ke ..bekas tapawe ke dan segala bekas yg ade!
korang tak berhak memiliki hati khai selain aku .. cermin diri dulu ebelum tang kap gambar .. err .. tada kna nmngena pon..haha ..ahh ! wateva lah .. yg penting aku percya yg hubby aku tak pndang belkang blek.
kalau ludah pon orang tak akan jilat balik . ni kan TAIK yg di buang tak kan lahh nak kutip balik kan :D
sedar lah sikit korang tuh taik yg dah dibuang ..
so jangan nak terhegeh ,.. okeyh .. peringatan untuk diri aku sendiri jugak ..!
khai is always belong to me !!! KHAI  is mine !! 
NO POKING2 ! NO FLIRTING2 ! NO TAGING2 ! 
I WILL KILL YOU GUYS !

No comments:

Post a Comment